Lönegrundande spontandans

Vi har just nu otroligt mycket att göra på jobbet och mitt i allt detta var det dags att åka pa å konferens. Våra konferenser brukar vara fullspäckade från morgon till kväll men den här gången hade man lagt schemat lite luftigare och det blev en lugn och behaglig stämning under dom här två dagarna. Skönt att dra ner lite på tempot eftersom det snurrar på för fullt annars.
Vi var på vackra Vidbynäs Gård, vackert på vintern och det måste vara otroligt fint på sommaren. Bra lokaler, fina rum och som vanligt på sådana här ställen mycket god mat.
Även om det var flera som tyckte att det var på tok för lite mat på tallrikarna.
Trevlig kväll som slutade med lönegrundande spontandans i baren.

Nu är det bara att jobba igen två dagars frånvaro på jobbet, men det ska väl gå på något vis.
Kikade lite i maillådorna men jag blev nästan lite glad när jag kopplades ner efter ca en timme, insåg att jag skulle bli fast hela kvällen om jag skulle fortsätta gå genom allt som hade samlats.

*     *

Match i morgon, Storvreta åker till Botkyrkahallen och spelar mot Balrog.
Jag tror inte att jag kommer att ta mig till hallen utan det blir nog så att jag följer matchen via rapporteringen på unt.se.

Jag fick ett mail från Emmelie som jobbar med en ny sida som heter Matchsnack.
För er som spelar i ett lag kan den sidan nog vara kul, kolla in på matchsnack,se och se om det är något för dig.



I Gotta Feeling - The Cleverlys

Vilket sväng! 


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej Mona!

Tack för att du skriver om oss i din blogg!

Det börjar sakta men säkert att trilla in innebandyspelare på Matchsnack.se. Utan dem är vi ingenting : )

2011-02-22 @ 09:56:37
URL: http://matchsnack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0