Gott o blandat

Vilket väder vi har fått!
Håriga killen och jag var ute och gick i solen igår och bara njöt.
Nu har han hittat en solfläck på mattan och ligger där och bara myser.

*     *

Middag hos grannen igår, det var länge sedan.
Mycket trevligt och supergod mat.

*     *

Svenska turister vågar inte åka till Egypten

Tacka fan för det, vad har dom där att göra nu?

*     *

I dag väntar födelsedagsfirande hos min systerdotter Fanny, tror hon blir gladast över att håriga killen följer med oss dit.
Sedan blir det lite datorsupport hemma hos päronen, dom har precis köpt en ny laptop som ska fixas till.

*     *

Idag får Sirius besök av Caperiotäby i Fyrishov, hinner jag hem kommer jag att följa matchen här.
Jag håller allt ett par tummar för Sirius.

*     *

Tänk, jag blir lika förvånad varje gång jag läser om detta fenomen.


*     *

I morse vaknade jag vid 8-tiden, men när håriga killen gjorde mig sällskap kunde vi somna om och sova ett par timmar till.

*     *

Det känns som att det här inte är en parfym som man ska ha på sig på jobbet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0