Skratt, tuttar och en massa hud

Sjukstuga på jobbet nu, den ena efter den andra går hem.
Antingen för att vårda sig själv eller för att ta hand om sjuka barn.
Igår när jag satt på jobbet med en dunkande huvudvärk och en mage som fladdrade runt så var jag orolig att jag också skulle bli dålig men ännu så länge står jag på benen i alla fall. Fick ett litet yrselanfall under den raska promenaden från tåget till jobbet i morse, men det gick snart över.  Antar att det var för att jag klädde mig för att kyla och sedan höll på att svettas ihjäl när vi rusade mot Arken.

Tempot på jobbet är högt nu och det märks om inte annat under fikarasterna.
Idag var vi alla så trötta vid två-fikat att vi inte gjorde annat än skrattade, jag tror jag kommer få träningsvärk i magen av allt skrattande.
Men som dom säger, ett gott skratt förlänger käften.

Vi hämtade hem håriga kille över helgen, så mysigt att se hur glad han blir när han kommer. Dom hämtade mig vid stationen när jag kom hem och håriga killen pussade på mig under hela bilresan hem.
Nu är ju inte det typ tre timmars färd utan mer fem minuters bilresa, men ändå.

*     *

Förbud mot tuttar som hänger och slänger?
Det är nog bäst för alla parter om dom är kopplade och instoppade.

*     *

Men seriöst, vad är det dom har på sig för kläder i "Let's dance"?
Eller kläder är väl för mycket sagt, några tygstycken som inte alls passar ihop är ihoptråcklade på trekvart över en gammal baddräkt eller så.
Det ska väl se hett ut med en massa hud, men jag tycker att det bara ser trashigt ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0