I morgon...

I morgon behöver jag inte väckas förrän min kropp tycker det är dags att vakna.
I morgon behöver jag inte bekymra mig för om tågen går eller inte.
I morgon skulle jag kunna ställe klockan bara för att få glädjen av att stänga av den och sedan vända på mig och fortsätta sova.
I morgon börjar ju semestern!


Bonton

Jag ska se till att fatta direkt att jag är ledig, lita på det.

* * *

Den här helgen har vi haft fullt upp, vi har ju haft ettårs-kalas för Prinsen.



Kul att så många kom för att fira Prinsen.
Trevligt att dom valde att ha födelsedagskalaset hemma hos oss, mysigt att få träffa alla.

Nu när man ser lilla Prinsen är det nästan svårt att komma ihåg hur oroligt det var när han föddes, vi är så tacksamma för att han mår bra nu och inte verkar ha några men förutom lite ärr här och var på kroppen.

* * *

Någon som förstår det här med Google+?
Jag har fått en invite och jag har registrerat mig, men när man inte har några kontakter där inne så är det ju svårt att förstå vad det är som ska vara så bra med den sajten. 
Om det är någon som vill ha en invite till Goggle+, skriv ett meddelande här eller ett mail till mig på [email protected].
För att kunna få en invite måste man ha gmail, något annat funkar inte.

Eller är det kanske lika bra att bara nöja sig med gamla Facebook, där vet man ju hur det mesta funkar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0