En kaffe?

Jag kan väl inte direkt påstå att jag tycker om att bli äldre, men jag tycker om att fylla år.
Tyvärr så blir det ju så när man fyller mitt i sommaren att det alltid är några som har bättre saker för sig än att komma och fira med mig, typ som semester och sådana saker.
Idag har jag haft glädjen att ha lillebror och hans sambo här, tillsammans med Prinsessan och hennes mamma och pappa.



Nu fick min födelsedagspresent visa vad den gick för, det blir gott kaffe men det är en smula opraktiskt när man är många som ska dricka och det blir en kopp åt gången.

* * *

Jag hoppas att det blir soligt i morgon också, jag behöver få ligga och sola lite.
Få lite färg på den här bleka kroppen.

* * *

Ja, se upp nu när solen skiner så starkt.
Herpesblåsorna älskar att komma fram då, se till att skaffa medicin i tid så det bara är att ta tabletterna när det börjar pirra.

* * *

Prins Albert, om han nu inte vill ha en massa oäkta(?) barn spridda över världen, varför ser han inte till att skydda sig när han har sex?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0