Groddar och ett dumhuvud

Hur ska vi ha det nu då?
Först är det groddarna som spridit ehec-smittan, sedan är det inte groddarna och nu är det groddarna igen. Lika bra att jag fortsätter att undvika att komma i kontakt med sådana.

* * *

Jag hade en alldeles utmattad kille hos mig i natt, håriga killen orkade inte ens bry sig om att jag gick upp och åkte iväg till jobbet i morse. Han kräktes under dagen och ville inte äta, nu har han piggat på sig mot kvällen så vi får hoppas att det bara var värmen som gjort honom så trött och som gjort att han tappat aptiten.

* * *

Mona Elefantfot, det är jag!
Högerfoten har svullnat upp ordentligt igen, tror jag blir galen på det här.

* * *

Tracy Morgan är tydligen en amerikansk skådespelare och komiker, men här misslyckades han totalt att vara rolig. Om det nu var det han försökte vara, eller så var det bara hans dumhet som fick komma upp till ytan.

* * *

I morgon kväll, om inte regnet vräker ner, blir det en tur in till Lingon.
The Sullivan's, som ju är ett av mina riktiga favoritband, spelar och det känns som att det var evigheter sedan jag hade möjlighet att lyssna på dom.
Men först hoppas jag på att få ligga ett tag i hängmattan och njuta av lite sol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0