Kvinna eller man?

En kul festinbjudan kom med posten idag, ser fram mot den festen.

* * *

Jag är redo när han kommer, har väntat länge nu.

* * *

Nu är det dags igen, Ekvatorialguineas damlandslagstrupp verkar få spela utan två av sina spelare under VM som börjar om några dagar. Två systrar blir hemskickade eftersom dom misstänks vara män. Knepigt det här, antar att det blir lika stökigt som det blev runt den sydfrikanska löpartjejen tidigare.

* * *

Mer regn i morgon?
Jag fick mig allt skvätt när jag väntade på tåget på hemvägen.
Eftersom jag trodde att det skulle bli fint väder idag åkte jag iväg i morse med bara en kofta och ingen jacka. Det funkade nästan hela vägen, jag missade precis pendeltåget men kunde ju i alla fall söka skydd på stationen under regnskuren.

* * *

Midsommarbuffé på jobbet i morgon, tyvärr lär det ju bli utan snaps.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0