Flaggan i topp

Vilket mysigt slut på en härlig helg!



Sveriges nationaldag firades i solen med färsk sockerkaka, langos och rabarberpaj.
Vi fick sällskap av håriga killen och hans matte och husse, matte har ju längtat efter langos under sin Australientid så nu var det dags för henne att få äta det. Idag blev dom om möjligt ännu godare än vanligt, jag tryckte allt i mig tre stycken och om jag inte sansat mig hade jag antagligen fått i mig ytterligare en till.
Kubbspelet, solsängen och hängmattan kom äntligen fram idag, tyvärr gick det väl inte så värst bra för mig när vi spelade kubb. Men jag får väl smygträna lite till nästa gång.

* * *

Det känns sådär att behöva åka till jobbet igen i morgon, det skulle inte göra något om jag fick vara hemma några dagar till.

* * *

Ja ja, det är väl inte livsfarligt att äta groddar då.

* * *

Om jag fick 50.000:- i månaden utan att göra något för dom, så skulle jag inte heller vilja ha något jobb utan då kunde jag lalla runt och göra det jag kände för i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0