Hipp hurra för Gullan idag

Nu skulle jag vilja sitta på läktaren i Tibblehallen och följa andra kvartsfinalen mellan Storvreta och Caperiotäby, men eftersom bästa grannen har sin 50-årsfest idag så fick det bli lite omprioriteringar.
Hur skulle jag klara mig utan bästa grannen?
Det är ju han som får rycka ut när det svämmar över i avloppet eller när jag behöver få hjälp med transport in till akuten. Av någon anledning så händer ju alltid alla stora katastrofer när gubben inte finns på plats, då är det guld värt att ha en granne som Gullan.

Det lär bli en stillsam fest för min del, jag är livrädd att göra något så att det händer något mer med axeln och armen.

* * *

Seriöst Persbrandt, skulle det vara polisens fel om du missade ditt filmkontrakt?

* * *

Och seriöst, vad är vi för människor om vi skickar ut dessa barn ensamma till ett land där barnen inte ens kan språket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0