Omvänd anorexi?

Jag sitter här och håller tummarna för Sirius, att dom ska lyckas besegra Falun och fortfarande ha en liten möjlighet till att få spela slutspel. Det vore kul om dom fick känna på hur det är i slutspelet, även om dom ju naturligtvis inte kommer att hänga med så långt där.

*     *

Det här är alla föräldrars mardröm!

*     *

Vi har pratat med tjejerna i Melbourne idag, dom ska försöka hitta något hyfsat boende för M och Y som inte tar hela reskassan. Det funkar inte att bo med en bebis hemma hos E eftersom det bor fler personer i den lägenheten. Allt verkar gå bra, lillprinsen klarar tidsomställningarna riktigt bra som det ser ut.



Jag har kommit på att jag lider(?) nog av omvänd anorexi.
Jag tycker ju inte alls att jag är så fet som jag egentligen är.


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ha bloggsvar? tänkte bara tipsa om en tävling jag har där man kan få en bloggsvarsinbjudan, läs mera här: http://robinhoods.se/2011/march/bloggsvarsinbjudan.html#comment

2011-03-06 @ 17:59:44
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0