Klättra på väggarna, med en arm

Första dagen avklarad, då är det bara nio arbetsdagar kvar av sjukskrivningen.
Hoppas att jag kan börja varva ner och verkligen vila mig, det skulle både axeln och blodtrycket må bra av.
Är det sol i morgon så ska jag bädda in mig ute och njuta solen och en bra bok.

* * *

Jag blir lika förvånad varje vecka över att jag inte hittar mitt namn bland vinnarna i tävlingarna där man kan vinna biljetter till SM-finalen på innebandy.se. Varje vecka kikar jag in för att se hur många biljetter jag har vunnit, och varje vecka har dom glömt att lägga ut mitt namn trots att jag svarar rätt varje tävling. Men dom kanske bara vill hålla mig på halster, biljetterna kommer snart att vara i min hand.

* * *

Vad tror ni om det här då?
Att skicka ett sms, få en kod tillbaka som skrivs på ett brev i stället för att sätta på ett frimärke.
Firman försöker hänga med i det nya, vi får se hur testet i Danmark går.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ett för tidigt 1:a aprilskämt

2011-03-15 @ 00:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0