Hijazz och GBB

Det blev lite hastigt bestämt att jag skulle jobba hemifrån idag.
Igår skulle jag ringa och ändra min tid hos Folktandvården och valet var ett vänta till juli/augusti eller att komma idag kl 10, och då blev ju valet inte så svårt.

Fick som vanligt lite bassning för att jag är för hårdhänt när jag bortar gaddarna, men med nya eltandborsten ska väl det bli bättre hoppas jag. Lite tandsten var allt och jag behövde inte få någon återbesökstid, det uppskattades kan jag tala om.



Nu laddar jag för att ta bussen in till stan och Hijazz för att möta funkmonstret GBB.
Det var ett tag sedan jag träffade det, så vi får se hur jag klarar det.

* * *

I morgon blir det tydligen en tur till Åland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0