Kaffe och bara ben

Hur mycket kaffe dricker du?
Jag dricker en vanlig dag 3-4 koppar, men efter att ha läst det här så får jag kanske lov att utöka dosen med ett par koppar till om dagen.



Idag var jag tvungen att slita av mig strumpbyxorna på jobbet, eller tvungen och tvungen.
Det var ju så otroligt varmt och eftersom jag visste att vi skulle gå ut i "grytan" utanför jobbet och dricka kaffe på maten så funkade det inte att ha strumpbyxorna på.
För varmt och läskigt i solen.
Men det verkade gå bra, vad jag såg var det ingen som fick ögonskador efter reflektionerna från mina vita ben. Ingen som slet fram solglasögonen när dom såg mig heller, så jag kanske vågar fortsätta gå utan. Men nu ska ju vädret bli sämre ett tag igen, så det kanske är lika bra att dra på strumpbyxorna igen?

Jag tycker faktiskt synd om alla män som inte kan dra på sig en kjol när värmen kommer, shorts på män är ju heller inte så populärt på jobbet.
Jag kan faktiskt inte komma ihåg om jag har sett någon kille med shorts på jobbet, det kanske jag har utan att lägga det på minnet. Så länge dom behåller kläderna på överkroppen så är jag nöjd, det finns inget mer osmakligt än när män sliter av sig på överkroppen och springer runt så. Det kan man göra hemma i solen och på stranden, man springer inte ute bland folk så. Det värsta är gubbar som inte har vett att klä på sig när dom går in i butiker och på restauranger och fik.
Det skulle vara skottpengar på sådana!

* * *

Ensam hemma och så strular Dreamboxen.
Törs inte riktigt trycka på alla knapparna så jag får vänta tills den apparatansvarige kommer hem och fixar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0