Straffad?

Undrar vad jag håller på att bli straffad för?

Jag är rädd att det här kommer att bli en riktig gnällblogg idag, men så känns det ju just nu.
När jag börjar känna mig bättre efter det att axeln hållit på och hoppa ur så börjar foten svullna upp. Det gör den ju iofs varje vår så det kom inte helt oväntat, men ändå helt onödigt.



Igår började ögonen och näsan att rinna och efter att ha konsulterat mina kollegor så förstår jag att det måste vara någon sorts allergisk reaktion, trots att jag aldrig reagerat på pollen osv tidigare. En vänlig kollega delade med sig av någon sorts allergitablett och den hjälpte så pass att ögonen slutade att rinna. Det fick alltså bli ett stopp på apoteket på vägen hem för att inhandla lite allergimediciner.

Som om det inte var nog med det, nu ska jag få det ultimata straffet.
Naturligtvis börjar det pirra i läppen också!
Lite herpes också som lök på laxen, helt underbart.
Men där har jag ju tack och lov medicin hemma som kan stoppa det hela, så den kampen ska jag vinna innan den ens börjar.

Nedsatt immunförsvar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0