Idioter och kåta gubbar

Nu får vi hålla tummarna för att det här flyget lyfter i natt.
Även om E skulle bli fast i London så känns det bättre än att hon ska bli kvar i LA, men förhoppningsvis är hon äntligen hemma igen i morgon kväll.


Konstigt väder det har varit dom sista dagarna, regn och värme och en väldans massa blåst. Jag trodde peruken skulle blåsa av mig när jag gick till tåget, det blåste så jag trodde att håret i alla fall skulle sitta bak och fram till slut.

* * *

Den 21 oktober då får vi veta vilken typ av människor vi är, DÅ kommer domen.

* * *

Det skulle inte förvåna mig om Strauss-Kahn och hans vänner ger kvinnan han våldförde sig på ett erbjudande som hon inte kan tacka nej till, dom hostar säkert upp så mycket pengar att hon inte har något annat val än att acceptera erbjudandet för att kunna leva gott.
Tyvärr så skulle det ju innebära att Strauss-Kahn fortsätter att tro att han är oemotståndlig som Guds gåva till kvinnorna och att han kan ta det/den han vill ha utan att bry sig om något annat än sin egen lust.

* * *

Så var det dags igen då, en idiot förstör för alla andra.
En idiot som inte verkar vara så förtjust i fotboll eftersom han ville stoppa matchen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0