En sötnos i famnen

Det här är väl något som nästan alla går och drömmer om, att man ska ha något "skräp" hemma som plötsligt visar sig vara värt miljontals kronor. Den det är väl lika bra att sluta hoppas, allt mitt skräp är nog antagligen riktigt skräp och inget annat.

* * *

Bara tanken på att springa ett marathon gör mig svimfärdig av utmattning.

* * *

En runda på Gränby Centrum är vad dagen har bjudit på, det skulle införskaffas födelsedags- och studentpresenter och så något till Mors dag också. Det är svårt nog att hitta något av det först- och sistnämnda, men vad sjutton köper man till någon som tar studenten?

* * *

Planen för kvällen var att jag skulle ta mig in till Pub 19 för att lyssna på Linda Brandemark & the Red Valley band. Men dom planerna ändrades när vi plötsligt blev barnvakt när ungdomarna bestämde sig för att dom skulle ut och förlusta sig. Lilla Prinsen somnade i min famn vid 22-tiden, och efter det hade jag helt tappat lust och ork att åka in till stan trots att det ju är ett av mina favoritband. Men det går flera tåg, jag får gå och lyssna på dom nästa gång i stället helt enkelt.

* * *

Jag vet någon som väldigt gärna skulle vilja vara på Parken i Köpenhamn 15 juli

Det här kan bli en intressant natt med både håriga killen och lilla Prinsen sovandes inne i vårt sovrum. Tur att jag stoppar i öronpropparna när jag lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppsan, öronproppar... Tur att jag inte läste det här inlägget den kvällen för då hade jag tagit med min den lille upp till mig.

2011-06-14 @ 21:54:38
Postat av: Mona

Så du tror inte jag hör en vaken unge?

I det här huset har det ju alltid varit jag som vaknat, tror inte det har ändrats oavsett öronproppar eller inte.

2011-06-14 @ 22:01:29
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0