Tung i röven

Jag skyller på smågodiset, vinet, soffan mm mm mm.
Hade det inte varit för allt det som tillsammans gjorde att jag inte fick loss röven ur soffan igår kväll så hade jag varit på 19 och dansat mig glad och svettig till GBB, på spelningen som enligt dom själva kan ha varit årets bästa.
Skärpning Mona!

* * *

Idag var vi och kikade på huset som sonen har köpt.
Jag får inte ihop det här.
Hur kan han som i princip är nyfödd ha gjort mig till farmor och nu köpt ett hus?
Vad är det för tidsmaskin som ordnat det?

* * *

Jag vet att han inte ska ligga där, men det är bra mysigt att ha håriga killen nära i sängen.

* * *



En kollega ska göra en tatuering i morgon och vi har snackat ganska mycket om sånt på fikarasterna sista tiden. Tycker ni att jag ska visa min tatuering för dom andra?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0