Lite separationsångest

Zlatan och Schelin, blev någon förvånad?

* * *

Idag så har gammelbilen fått ett nytt hem.
21 år gammal, varav 17-18 år i vår ägo, och 37.000 rullade mil, det är inte så tokigt.
Tänk så många av byns ungar som har hängt med i den bilen Uppland runt till fotbolls- och innebandymatcher under åren. Extrasätena i bakluckan utnyttjades flitigt, det satt väl nästan alltid någon eller några extraungar där bak.

Men nu ska den tillbringa sina sista år med tant Andersson i Östervåla.
Jag får väl be min vän Sussie kika till den ibland.

* * *

Jag blir så fundersam när jag läser om misshandeln av Reinfeldts son och bråken han var inblandad i under kvällen.

* * *





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0