Inställt kaos

Jag var orolig för att det skulle vara kaos på pendeltåget idag när man stängt av Bålsta-tåget och bussar folk bla till stationer längs med Märsta-linjen i stället. Men det verkar som att det var många som tog sig till jobbet på annat sätt, eller kanske helt enkelt lyckades jobba hemma eller vara lediga, för det kändes inte som att det var mer folk än vanligt som åkte.
Men vem vet, det kanske blir värre på måndag och tisdag.

* * *

Den dråpmisstänkta barnläkaren på Astrid Lindgrens sjukhus blev friad av tingsrätten idag.
Frågar ni mig så tycker jag att det verkar vara det riktiga beslutet.

* * *

Dags att leta fram lite varmare kläder.
Men vad sjutton hade jag på mig i vintras?
Och vad hade jag på fötterna?
Har för mig att jag kastade några vinterskor, eller hur var det nu?

* * *

Match mot Pixbo i morgon.
Visst tror vi på en seger igen? Ska vi säga att det blir 5-8?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0