Skaldjur och torsk

Jag skyndade mig hem från jobbet igår, ville ju se i alla fall slutet på semifinalen mellan Storvreta och finska SSV. Min förhoppning var ju att det skulle gå som förra året, vi skulle vinna för att sedan vinna finalen. Nu gick det ju inte riktigt så. SSV vann matchen mot oss och vann sedan finalen mot tjeckerna, det är alltså SSV som är Mästarnas Mästare nu.
Surt, men rättvist.

* * *

Direkt när matchen var färdigspelad var det bara att hoppa i skorna och rusa ut till bussen, nu var det ju äntligen dags för skaldjursbuffén på Hyllan. Som vanligt var det riktigt gott, och med trevligt sällskap och gott dricka blev det en mycket trevlig middag.
Efteråt kikade vi in på Stationen men där var så mycket folk att vi gick in på Hijazz en stund i stället innan vi tog bussen ut till förorten igen. 



Vi åkte och lånade håriga killen, så jag gissar att jag får sällskap under täcket i natt.



                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0