TGIF!

Övernattade i Stockholm, Högdalen i veckan och hade då glädjen att åka tunnelbana till jobbet. Tåg som tåg tycker kanske ni, men riktigt så är det ju inte.
Jag satt faktiskt där i trängseln, ja jag hade sån tur att jag fick sitta, och tänkte att även om det tar längre tid för mig att komma till jobbet så åker jag bra mycket bekvämare med mina tåg. Visst det tar längre tid, men det är så otroligt mycket bekvämare än att vara så intim med en massa främlingar varje morgon.
Nu har man ju hittat på sådana dumheter att SL-pendeln ska gå hela vägen till Uppsala, vilket kommer att innebära att den dagen kommer standarden på våra resor sänkas rejält.
Men det ligger ju som tur är fortfarande i framtiden, så vi glömmer det ett tag.

* * *

Träffade sjukgymnasten idag och han säger sig vara nöjd med mina framsteg.
Det var skönt att höra, jag måste erkänna att jag varit otroligt dålig på att göra mina övningar på slutet så jag var lite orolig för vad han skulle säga. Jag fick lite nya övningar, nu gäller det bara att jag ska se till att komma ihåg att göra dom också.
På något vis har jag ju vant mig vid hur det känns i axeln nu, har nästan glömt hur det känns att kunna röra den helt och att aldrig ha ont.

* * *

Juholt har haft ett par svettiga dagar, jag trodde nog inte att han skulle kunna sitta kvar.

* * *

VILL HA!!

Är det någon som vet om kan få in svenska i en iPhone som köps i USA?

* * *

Min favoritlåt just nu:



I morgon är det fest, då är det kanske jag som har "the moves like Jagger".
Vi får väl se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0