Lite svamp då

Vart tar helgerna vägen?

Jag var golfänka större delen av lördagen och gjorde just ingenting mer än det absolut nödvändigaste, typ som att valla dammsugaren lite och ligga i soffan och sånt.
Strax innan det var dags att sätta på UNT's liverapportering från Storvretas match mot Pixbo så gick internet ner.
Ni kan ju tänka er vilka fina ord jag sa när det hände, men som tur var så fick jag igång det i tid så jag kunde följa matchen. Jag hoppas det kommer upp någon film från matchen snart, så jag får se den där "toksnygga" tunneln på målisen som Victor gjorde på pass från Mika. Ännu så länge har jag ju bara Legues ord på hur snyggt det var.
Skönt med ännu en seger.

Sirius lär inte vara lika nöjda idag, dom torskade hemma mot Umeå.
Nu får dom kanske börja fundera på hur dom öht ska klara sig till slutspelet.



L-P stack ut i skogen en sväng idag, det resulterade i en massa svamp i frysen och en så god ugnsomelett med svamp till middagen.

* * *

Jag hade tänkt åka en sväng för att kika efter några nya skor idag, men när vi varit ut i garaget och tagit in det vi hittade där så bestämde jag mig för att det nog inte är så bråttom i alla fall.



Undrar hur länge dom här tjejerna övat för att få till allt med kesoburkar och sång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0