Skendöd

Igår gjorde vi något som vi gör så otroligt sällan, vi gick på bio.
Senast vi var på bio såg vi nog Australia och det är ju ett tag sedan.
Nu blev det i alla fall Abduction där bla Michael Nyqvist har en roll som en av the bad guys.
Det var väl kanske inte en av dom bästa filmerna jag har sett, men den fick väl duga som ett tidsfördriv i alla fall.
Och påminn mig om att nästa gång jag går på bio så behöver jag inte insistera på att köpa den STORA popcornslådan, det sista jag tvingade i mig hade jag nog kunnat klara mig utan.

* * *

Jag genomled ett riktigt trauma igår också, min iPhone tvärdog.
Eftersom jag är plågsamt beroende av den så var det några oroliga timmar innan jag fick igång den igen. Nu är den ju så gammal så att den borde nästan finnas på museum, men jag skulle ju vilja hinna ta farväl av den ordentligt innan den dör.
Och så vill jag ha nästa generation i handen innan dess.

* * *

Natten tillbringade vi i Högdalen, för sista gången på ett tag.
Nu kommer snart lägenhetsinnehavarna hem igen och då blir det lite trångt att ha oss sovandes där någon natt varje vecka.
Det börjar bli dags att dom skaffar sig större boende, så vi får ett eget rum.

* * *

Ja för fan, för 7 miljoner gör jag också det.

* * *

Ja du Bapupa, jag har otroligt svårt att tycka synd om dig.


Kommentarer
Postat av: pablo per

Har du fått något erbjudande ännu från playboy ;-)

2011-10-27 @ 08:51:22
Postat av: Mona

Per

Nej, jag är lite förvånad över att dom inte hört av sig ännu

2011-10-27 @ 09:08:58
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0