Ändrade planer

Den här veckan har givit en försmak av vinterns elände.
Då menar jag inte bara att det varit dags att skrapa bilrutorna på morgonen utan även tågtrafiken håller på och förbereder sig för vinterns förseningar. I fredags morse blev vi avkastade på Arlanda eftersom tåget var sent och vände där i stället för i Upplands Väsby, där fick vi vänta på nästa Upptåg och klämma in oss med passagerarna som hade kunnat sova 30 minuter längre än oss.
Surt var ordet.



Största behållningen av premiäravsnittet av "Så mycket bättre",
Lalehs version av "Just nu vill jag leva".

* * *

Vår lilla prins och hans föräldrar kom idag hem efter att ha varit en månad i Tanzania, jag är otroligt glad för att dom valde att åka direkt hem till oss och att dom övernattar här.
Så mysigt att ha det lilla charmtrollet här. Planen för kvällen var annars att sticka in till Pub 19 för att dansa till the Sullivans, men det får jag göra vid något annat tillfälle.
Nu hoppas jag att prinsessan kommer hit i morgon så jag får njuta av båda trollungarna.

* * *

Orddelen i högskoleprovet var ju hur lätt som helst.

* * *

Snacka om att dom som gjorde den reklamen hade otur när dom tänkte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0