Förlorat min sambo

Nu har jag gjort en melodi som vi kan sjunga
Den passar lika bra för snälla som för dumma
Du är så söt när man ser spetsen på fin tunga
Ja, jag vill locka dig att älska och att sjunga

* *

Visst är den fin, Familjelycka av Bernt Staf

* * *

På tal om familjelycka så förlorade jag min fina sambo idag.
Min bordsgranne på jobbet gjorde sin sista arbetsdag och tänker i fortsättningen sitta och pilla sig i naveln eller vad nu pensionärer gör när dom inte jagar extrapriser eller springer i vägen för oss arbetare i rusningstrafik.
Jag kommer att sakna honom otroligt mycket.

* * *

Säsongspremiär för mig, Storvreta-Jönköping. Det ska bli kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0