I'm back

Sådär ja, då är jag hemma i vardagen igen.
Efter att ha tillbringat en vecka i lyx och överdåd på hotell Atrium Platinum på Rhodos så väntar den bistra vadagen igen, med väckning före kl 5.

Jag har haft en helt underbar vecka i solen, ville absolut inte åka hem.
Hotellet vi bodde på öppnade så sent som i juni och det är inte helt färdigbyggt. Jo, det är färdigt så att det går alldeles utmärkt att bo där och det mesta fungerar som det ska, men till nästa sommar så kommer det att finnas ytterligare rum att tillgå.


Frukostbuffé med ett glas bubbel    


Poolområdet med det varma havet i bakgrunden

Poolområdet var super och när man ledsnat på att ligga där gick man gången under vägen ner till havet. Vattnet i havet var så varmt och skönt, poolen kändes som ett kallbad efter ett besök vid stranden.

* * *

Jag missade ju seriepremiären i torsdags, fick nöja mig med att sitta i baren och följa matchen via liverapporteringen från unt.se via iPhonen. Det ger ju inte riktigt den rätta derbykänslan måste jag erkänna.
Eftersom vår flyg hem från Rhodos var försenat, vilket alla flyg till eller från Rhodos verkar vara, så missade jag även bortamatchen mot AIK. Planen var att vi skulle sticka direkt från Arlanda till Solnahallen, men nu blev det ju inte så.
Fick nöja mig med liveuppdateringen idag igen, men nu på datorn med ljud och allt.

* * *

Ni missar väl inte alla nya bloggar på Innebandymagazinet, och absolut inte Örnbloggen.

* * *

Hej vardag, nu ses vi igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0