Lite förälskad

Tungt att kliva ur sängen i morse, tom jobbigare än måndagar brukar vara.
Men det gick ju, även om det inte kändes så när väckningen gick igång.

* * *

Jag blev allt lite förälskad på flyget ner till Rhodos, och när jag fick se föremålet för mina känslor igen på hemresan så förstärktes den känslan.
Det svarta armbandet av Thomas Sabo, det bara ropade till mig från broschyren.
Tyvärr så sålde dom bara dessa smycken på reguljärflygningarna, så på sätt och vis så sparade jag en bra slant när jag inte kunde köpa dom.
Men det går kanske att ordna så jag får fatt i dom ändå, vi får väl se.

* * *

Tittade på Sirius-Falun via Svenska spels webb-TV.
Matsenius och Jansson får lite att jobba med, det här var inte så upplyftande.

* * *

Se där, man blir inte lyckligare av att dricka kaffe men man blir i alla fall inte så deprimerad.





Kommentarer
Postat av: Margot

Jag har det! Inte alls lika dyrt i stan om du går till deras affär på Biblioteksgatan./Margot

2011-09-27 @ 07:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0