Trollunge och dumgubbe

När jag klev ur sängen kl 5 i fredags morse så insåg jag ganska så snabbt att det var lika bra att vända och krypa ner igen. Mina kollegor skulle nog inte uppskatta att jag kom till jobbet med snor och tårar rinnande, så det fick bli lite sovmorgon och sedan jobb från köksbordet.

På kvällen satt jag ensam hemma ochskulle ägna mig åt att tycka lite synd om mig själv när jag plötsligt fick besök av Prinsessan och hennes pappa.
Den lilla trollungen fick mig ju att må bättre en stund i alla fall.

* * *

Seriöst Ulf Brunnberg, har du någon TV?
Behövs det fler kanaler med motorsport och boxning?
Och 50% av männen tittar på speedway säger du? Jag känner då inte en enda man som jag vet brukar titta på det, men säger du det så.
Men skapa din male channel du, det blir nog bra med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0