Glädje och sorg

Sådär ja, i kväll har det bokats en resa minsann.
På söndag bär det av mot varmare breddgrader, Rhodos ska få besök.

Det betyder att jag kommer att seriepremiären med derby mot Sirius på torsdag nästa vecka, och att jag troligtvis missar bortamatchen mot AIK nästa söndag också. Dom två matcherna som jag helst vill se under hösten, men så får det bli. Jag behöver verkligen solen mer än innebandy nu, matcher hinner jag ju se ändå.
Det är många matcher innan vi spelar finalen i Malmö igen.

* * *

Innebandymagazinet verkar ha svårt att få fart på sin nya bloggsatsning.
Ni får ha lite koll här för att se när dom fått ordning på all teknik så att ni hittar på Örnbloggen.



Inom några dagar har två allvarliga trafikolyckor drabbat vår familj.
Var rädda om varandra i trafiken så andra slipper få dessa fruktansvärda besked.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0