Vi erövrar Jamaica

Så otroligt stressad jag kände mig på jobbet idag.
Det blev ju trots allt snabba bud med semesterresan, även om vi ju pratat en del om att försöka komma iväg, så jag hade inte riktigt förberett mitt arbete för att andra ska ha hand om det under nästa vecka. Jag åkte hem med en känsla av att det är något som jag har glömt. Något som jag har glömt att göra eller förbereda för mina kollegor.
Vem vet, jag kanske vaknar och kommer på vad det kan vara som stör mig.

Vad säger ni om innebandy på Jamaica?
Storvreta IBK tycker att det är en lysande idé och startar ett samarbete med Jamaicas innebandyförbund. Mika Kohonen verkar inte ha något mot ta en sväng till Jamaica och lära ut sina knep.

* * *

Såg att Svenska Spel kommer att ha webbsändning från matchen Storvreta-Sirius på torsdag. Nu är det bara så att vår lilla dator just nu befinner sig i Australien och att den något större inte mår bra och är hos datordoktorn just nu. Den jag skriver på nu vet jag inte om jag vågar packa med mig till Rhodos, så då står det sista hoppet till att det finns wifi på hotellet så att jag kan ha med mig läsplattan. Det lär ju inte gå att se matchen så bra på den, men då kan jag i alla fall höra vad som händer.

* * *

Lördagen lär bestå till stor del av förberedelser inför söndagens resa, det ska väl tvättas och packas lite. Men så ska det bli mycket mys med min lilla Prins.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0