Letar efter sågen...

Vilket aprilväder vi har!
Idag var det strålande sol och härligt vårväder och så vände det till näst intill snöstorm på några minuter. Gissar att den här snön försvinner lika snabbt som den kom, men den känns ju ganska så onödig.

* * *

Vilken otroligt lat helg jag har haft, har knappt gjort ett dugg.
Borde ha sovit lite mer, men dom här j-a fötterna jag har väcker mig alldeles för tidigt.
Hur kan jag ha så jädrans ont i dom när jag ligger och sover?
Det känns banne mig som att jag skulle behöva åka till sjukhuset och sedan avtar det under dagen för att återkomma under natten igen.
Snart tar jag sågen och kapar dom.

* * *

Idag blev det klart med vilka vi möter i semifinalen.
Jag trodde ända till på eftermiddagen idag att vi skulle välja Dalen, men så när vi tittade på websändningen från matchen Falun-Helsingborg så kände jag att det blir ju naturligtvis Falun. Och mycket riktigt, Brolle och Pucken väljer geografiskt igen.
För Brolle är det ett väldigt bra val, dels har han tidigare tränat Falun och så bor han ju där.
Det innebär att han är snabbt hemma efter bortamatchen på skärtorsdagen.

Det betyder också att vi har möjlighet att få med en del supporters upp till Falun, det hade väl inte varit så många som tagit sig upp till Umeå om det blivit Dalen i stället.

* * *

Ställer klockan på 5, välkommen måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0