Samma gamla Mona?

Och så har vi vår igen då......
Härligt väder idag, efter lite trädgårdsarbete blev det fika på terassen i solen med vänner som promenerade förbi. Nu när solen börjar skina över oss igen så kan jag inte förstå hur jag någonsin kan tänka tanken på att flytta till en lägenhet.
Men jag skulle inte ha något mot att någon kom och slog ner vår gamla uteplats och byggde upp något nytt i stället. Om någon har lust så vill jag gärna ha både en inglasad del och en öppen där jag kan sitta och njuta i solen. Och så vore det inte så dumt med en liten pool också, men det kan vi ta lite senare.
Så, om någon känner sig manad är det fritt fram.

* * *

Stackars oskyldiga barn!

* * *

Nu är det klart att Storvreta kommer att representeras i SM-finalerna i Malmö Arena.
Storvretatjejen Amanda Wall spelar final med KAIS Mora mot IKSU. Kul att ha någon att heja på i damfinalen också.

* * *

I morgon är det äntligen dags, dags att avgöra vilka som ska möta Dalen i finalen.
Jag hoppas ju och tror att det är Storvreta som ska till Malmö, det kommer att bli en otroligt spännande match i morgon. Biljetterna är slutsålda på nätet men det kommer att finnas något hundratal onumrerade sittplatser som säljs direkt i insläppet, och så finns det ju förstås ståplatserna.

Det här kan bli hur bra som helst.
Vad kan bli bättre än att spela inför ett kokande Fyrishov och ha den känslan med till Malmö.

* * *

Inte så bra planering med ett besök hos frissan i Stockholm i morgon eftermiddag, men jag får ta mig direkt till Fyrishov och matchen.
Om jag säger att den här nya frissan får göra vad hon vill, hur stor är risken/chansen att jag ser likadan ut när jag går därifrån med bara lite kortare hår? För det mesta brukar det ju bli så, trots att jag ger dom fria händer och blundar medans dom jobbar.
Risken är väl att det är samma gamla Mona som går därifrån.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0