Det finns inga monster

Var är mina sommarkläder?

Har jag några sommarkläder?
Har jag några badkläder?



Har bokat en resa till Belek, Turkiet och måste ju nu försöka hitta lite sommarkläder att sätta på mig. Kan inte komma på att jag har några sådana, men det måste väl finnas något i garderoben antar jag. Kanske det jag hade på mig på Rhodos i höstas?

Så otroligt skönt det ska bli att åka bort, det känns som att jag behöver få komma bort ett tag. Komma bort och inte bry mig om annat än om jag ska bada i poolen eller havet, vilken restaurang jag ska gå och äta på eller vad jag ska läska mig med härnäst.
Få ligga på en solstol och bara vara, helt underbart.

* * *

"Det finns inga monster där", säger prinsessan när hon vill att jag ska följa med henne upp på övervåningen och kolla in vad som finns där.

* * *

Det var ju också ett sätt att ragga.

* * *

Twittrar mer än jag bloggar numera, men jag kommer nog snart igen.
Ska bara.....

* * *

Snart Valborg, hoppas att det blir lite bättre väder till dess.
Jag ska jobba så det blir inget vidare firande för min del, det blir väl kanske på sin höjd en promenad ner till ån för att titta på kasen.
Det där med att titta på forsränning och mösspåtagning kan jag ju glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0