Gott slut och gott nytt!

 
* * *
 
Jisses!
Det är alltså redan dags att fira in nytt år.
Vad hände för roligt under 2012?
Jag fick bli farmor igen!
Nu är jag farmor till två små prinsessor och mormor till en liten prins.
Det ni!
 
Något annat jag gläds åt är att jag fick behålla mitt jobb vid omorganisationen.
Jag får fortsätta att arbeta med världens bästa kollegor.
Tyvärr så hade förlorade vi många fina kollegor i omorganisationen,
drygt 20% av personalstyrkan fick lämna oss.
Det var inte helt lätt att glädjas åt att ha jobbet kvar samtidigt som så många kollegor fick gå, flera med många år i företaget.
 
* * *
 
Svenska mästare!
För tredje året i rad blev vi, Storvreta IBK, svenska mästare.
Jag siktar på att tillbringa en helg i april i Malmö, då vi förhoppningsvis ska försvara guldet.
* * *
 
Något jag inte ser fram mot inför 2013 är att ett av mina barn försvinner till Australien.
Det är alldeles för långt bort.
Förhoppningsvis gäller det bara för några år, men det svider.
Jag vill ju ha alla i familjen inom sådant avstånd att jag kan träffa dom.
Men nu får jag ju en anledning att besöka Australien,
inget ont som inte har något gott med sig antar jag.
 
* * *
 
Nu ska vi äta gott, dricka gott och önska varandra välkomna in i 2013!

 
Skål och tack för att ni finns!

 
* * *
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0