En sämre människa

Jag känner mig som en sämre människa idag, inte riktigt dålig men sämre än vanligt.
Förhoppningsvis stannar det där annars så lär jag inte få någon rolig helg.
Men det kittlar i halsen, och jag känner hur snor och tårar ligger på lur för att vänta på precis rätt(?) tillfälle att börja forsa.

* * *

Det här är väl kanske inte så bra för hennes image som den som kan allt om barnuppfostran.
Jag har själv aldrig läst något av det hon skrivit, men det finns ju andra som haft hennes bok som sin "bibel" när det gäller barnuppfostran och barns utveckling.

* * *

Sa jag att jag skulle gå och titta på någon match under Storvretacupen?
Ja, snacka går ju tydligen. Ännu har jag inte kommit iväg på någon match och nu är det ju snart försent.
Nu jobbade jag ju idag annars så hade det varit kul att besökt Vattholmahallen idag för att titta på Mika Kohonen Trophy, innebandyturneringen för ungdomar med funktionsnedsättning.

* * *

Halvdag i morgon för vissa lyckligt lottade, vi som precis fått ett nytt arbetstidsavtal där sådant som halvdagar är bortplockat får allt jobba full tid.

* * *



Jag insåg att det skulle bli trångt i sängen igår när jag skulle lägga mig och såg att det redan låg någon nedbäddad där.


Kommentarer
Postat av: Tess

SV: Men Mona, längtar du så mycket dit? ;) hahaha, Åh jag som tänkte att om jag gör det riktigt oskarpt så hittar du inte dit, åh då behöver du ju inte gå till jobbet! :) Kramisar

2012-01-04 @ 21:52:42
URL: http://kervefors.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0