Byta värme mot kyla

Hur är det?
Tänker vintern komma nu?
För min del så behöver den inte komma alls nu när den är så sen, jag klarar mig alldeles utmärkt utan snöstormar och inställda tåg.

Och det där med att försöka komma iväg till sol och värme om några veckor, det verkar jag kunna glömma helt och hållet. Det ser ut som att dom pengarna måste investeras i annat nu.

  Det ser alltså ut som att det blir kyla för pengarna i stället.
Inte lika trevligt, men tyvärr så har vi inget val utan det är bara att lätta på lädret och betala.

* * *

Tänk så otroligt jädra fel det kan bli ibland.
Den killen hade verkligen otur när han tänkte ut sin nya speltaktik.
Gissar att han haft en svettig dag och att han tänker sig för i fortsättningen, tänker över vad det är han förmedlar till sina spelare. Vill man vara ett exempel, så är det ju lämpligt att vara ett gott exempel.

* * *

Sovmorgon snart, underbart!

* * *

Sirius fick stryk av AIK, det går inte så där jättebra för lillebror.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0