Lättja och glädje

Och vad har jag gjort för nytta idag då?
Ja, ska sanningen komma fram så är det väl inte så mycket.
 
Jag har njutit av att vara ledig, gått en promenad och bara slappat.
Det är nog en bra sammanfattning av den här dagen, mitt i semestern.
 
* * *
 
Idag blev jag riktigt glad, äldsta dottern fick besked om att hon fått kontrakt på en lägenhet.
När hon går och väntar på besked om en lägenhet så ringer man och talar om att hon har fått en annan, som hon mycket hellre ville ha. Lite senare inflyttning men lägenheten är större och mer efter hennes behov så hon är jätteglad.
Och jag är glad och lättad, lättad att det gick hyfsat fort ändå att hitta något nytt boende.
 
* * *
 
Hittade ett gammalt OS-linne, det var nog för att jag hade det på mig som vi tog medalj idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0