Äntligen lite mat i magen

Jag har varit solo hemma hela veckan, och ni som känner mig vet att då blir det lite si och så med maten för min del. Jag äter ju något, men det blir inte direkt några måltider att skryta om.
Därför var det så otroligt skönt när det fanns färdig mat när jag kom hem idag, och inte vilken mat som helst utan gräddstuvad lever. Otroligt gott!

* * *

Nu börjar enhet efter enhet bli klara med omorganisationen, vi på min enhet har ännu inte fått något besked men jag hoppas att det kommer i morgon.
Det är som tortyr att gå så här och vänta på besked.

* * *

Enligt löpsedlar och förstasidor så är makarna Reinfeldts separation det största som hänt i världen det senaste dygnet. Det kan inte vara lätt att vara i den situationen och få det upptryckt i ansiktet överallt. Människor separerar varje dag, det är inte något konstigt eller ovanligt.
Låt dom få göra det i fred.

* * *

Håriga killen kommer för att vara här några dagar, den här gången tar han tydligen sin morsa med sig också. Undrar hur det kommer att gå.....




Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)

Så besök gärna min blogg:)

Kram



Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

2012-03-08 @ 21:15:38
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0