Tröttman sprider sig



Är det ljuset man ska skylla tröttheten på nu?
Jag är trött som jag vet inte vad, tror det får bli riktigt tidigt i säng.
Här är det i alla fall bara en massa hockey på TV:n, det kan jag klara mig utan.

* * *

Jag var till naprapaten igår, och idag känner jag mig stel i ryggen och hade riktigt jädra ont i benet när jag gick till tåget på eftermiddagen. Antagligen är det så att jag tänker mer på det nu när jag har pratat med naprapaten, hans ord finns ju där i bakhuvudet. Nu gäller det att jag ska komma ihåg att göra dom där enkla och snabba övningarna som han gav mig i hemläxa.




Hur korkad kan man bli?
Vi stannade till vid en smågodisbutik när vi körde hem idag, det blev naturligtvis varsin påse med hem. Varsin påse eftersom vi inte riktigt tycker om samma saker, men jag brukar faktiskt tvinga i mig några äckliga från gubbens påse när det har tagit slut i min.

Nu mår jag nästan illa efter att ha tryckt in smågodis i ansiktet, tror jag får ställa undan påsen.
Kanske gömma den för mig själv?
Tror jag får försöka med det.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0