Äntligen Lingon!

Ingen kase, men väl en tur till Lingon blev det igår på Valborg.
Riktigt kul med halva släkten på plats, såväl gamla som nya medlemmar av den.
Mitt favoritband, the Sullivans, spelade så det blev ju så klart lite dans när vi inte drack Jäger.
Det går ju av någon anledning inte att undvika dans när syrran är med.

Men ett tag var jag rädd att jag inte skulle överleva bussresan in till stan.
Hemma i "byn" var det några killgäng som klev på bussen men dom var ganska så dämpade för att vara killgäng på sista april. Men så när vi kom in mot stan så hände det, ett stort gäng med överförfriskade tonårsbrudar klev på.
Gissa om ljudnivån steg dramatiskt.
Tänk er tio berusade tonårstjejer som gallskriker rätt ut hela tiden.
Och dom sitter runt mig, så klart.
Det kändes lite som en nära döden.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0