Längtar....

Men så otroligt skönt vi hade det på Cornelia Diamond i Belek.
Första gången som vi har varit i Turkiet, men det blir nog inte sista. Inte för att jag kan påstå att jag sett så mycket av Turkiet den här veckan, vi höll oss ju på området förutom en tur in till Belek en dag. Men vi hade det ju så bra där så det fanns liksom ingen anledning att åka iväg någonstans, syftet med resan var ju faktiskt att vila, bada och sola.
Vill ni ha en härlig semester på ett toppenhotell, så är det bara att slå till.

Vi ramlade in hemma kl 4:35 igår morse, det var bara att ställa väskorna i hallen och ramla direkt i säng några timmar. Gissa om jag var glad att jag hade sagt att jag skulle jobba hemma, annars så hade jag fått gå direkt till tåget.

Hemresan blev lite försenad pga att precis när vi hade satt oss på planet var det en liten bebis som fick problem med andningen och vi fick invänta läkare. Läkaren sa att bebisen inte fick flyga så den familjen fick packa ihop sina saker och åka till sjukhuset i stället för att åka hem. Och då måste deras väskor letas fram i planet och lastas av, vilket tog en liten stund.

Jag hoppas att det inte var något allvarligt med den lilla tösen och att hon fick den hjälp hon behövde på sjukhuset så att familjen har kunnat ta sig hem till Sverige.

Men nu längtar jag tillbaka till solen, det var ju helt underbart att tillbringa förmiddagen vid havet och sedan efter lunchen ta plats vid poolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0