Mysig helg

Vilken skön helg det har varit.
Det känns som att jag har varit ledig länge, trots att det bara är två dagar och jag gärna skulle kunna vara ledig minst en dag till.

Igår målade vi vår hemska uteplats, så nu får den stå kvar i alla fall till nästa år.
Helst skulle jag ju vilja slå ner den och göra om helt, men det får som sagt vänta ett tag till. Ska det göras så ska det göras ordentligt och vi måste bestämma oss för hur vi vill ha allt. Och så gäller det förstås att gräva fram slantarna för inglasningar mm.
Men det är klart, vi har ju bara bott här i 30 år så det kanske är lite tidigt att göra om.
Eller?

Det bästa vore ju om dom kom från något av alla dom där byggaomtvprogrammen och fixade det hela till oss, jag lovar att jag kan gråta en skvätt i TV om dom gör det.

* * *

Loreen, vilken kross det blev!

* * *

Trevlig eftermiddag med två av tre barn hemma på middag.
Härligt att ha dom här hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0