Norwegian , igen
Vilket helt otroligt sommarväder vi har haft.
Nu har det regnat en stund på kvällen, men det friskar bara upp.
Hoppas att det fortsätter med solsken under helgen, jag behövar ju bättra på solbrännan innan den börjar försvinna helt. Är just nu otroligt nöjd med mina bruna ben.
* * *
Jag har upptäckt att ett av dom snabbaste sätten att kommunicera med olika företag ibland är att kontakta dom på Twitter, Comhem tex har mycket bättre kundservice den vägen än via telefon.
Eftersom jag fortfarande inte fått något svar från Norwegian så skrev jag till dom på Twitter och frågade om man strejkade på kundtjänsten. Svaret jag fick var:
Om jag tolkar det svaret rätt så betyder det att jag ska vänta ytterligare 5-7 veckor innan jag får ett svar på mitt mail. Hur kan det vara möjligt? Hur kan man missköta sina kundkontakter så?
Vet dom inte att det är kunderna dom lever på?
Nu har det regnat en stund på kvällen, men det friskar bara upp.
Hoppas att det fortsätter med solsken under helgen, jag behövar ju bättra på solbrännan innan den börjar försvinna helt. Är just nu otroligt nöjd med mina bruna ben.
* * *
Jag har upptäckt att ett av dom snabbaste sätten att kommunicera med olika företag ibland är att kontakta dom på Twitter, Comhem tex har mycket bättre kundservice den vägen än via telefon.
Eftersom jag fortfarande inte fått något svar från Norwegian så skrev jag till dom på Twitter och frågade om man strejkade på kundtjänsten. Svaret jag fick var:
@Monagk Hei! Det kommer an på hvilken avdeling du skrev til, for eksempel har Customer Relations 6-8uker behandlingstid. /PE
Om jag tolkar det svaret rätt så betyder det att jag ska vänta ytterligare 5-7 veckor innan jag får ett svar på mitt mail. Hur kan det vara möjligt? Hur kan man missköta sina kundkontakter så?
Vet dom inte att det är kunderna dom lever på?
Kommentarer
Trackback