Norwegians kundtjänst suger

För en dryg vecka sedan, förra måndagen, flög jag med Norwegian ner till Köpenhamn.
På kvällen när jag kom hem skrev jag ett mail till deras kundtjänst, precis som jag blev uppmanad av deras personal på Arlanda att göra. Jag får ett autosvar 2012/05/14 22:07:

Detta är ett automatiskt svar på Din förfrågan/This is an automatic reply (English summary see below).
Tack för Ditt email. Din förfrågan ”"XX” har blivit emottagen.
Vi har registrerat Din förfrågan med följande saksnummer:
Saksnummer: XXXXXXX
Vi kommer att behandla din förfrågan och besvara den så snart som möjligt.

Jag har fortfarande inte fått något svar, nio dygn senare.

Har deras kundtjänst gått i strejk?
Det är ingen vidare kundvård att ignorera reklamationer och klagomål.




Kommentarer
Postat av: Håkke

Hej

Man kan väl inte begära mer av Norge,kanske!

Vi får vara glada att det går att skicka klagomål,åtminstone....



Men du!

Nu luktar det SM-final 2013 mellan Granlo-Storvreta...våra pojkar som varit utlånade till andra stora och små klubbar har kommit hem...Hem till Granlo.

Nu jäklar tar vi upp kampen med Timrå Hockey i vinter, åtminstone om publiken... Minst 2000 pers på varje hemmamatch i våran "slitna" Sporthall...DeDu!!!

2012-05-25 @ 10:10:10
Postat av: Mona

Jo då, skicka in gick bra men dom har en svarstid på 6-8 veckor.

Sug på den!



Ja, alla kommer hem till Granlo till slut :)

Det kanske är läge att åka upp till säsongspremiären.

2012-05-25 @ 12:16:00
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0