Jisses

Idag hade jag ett ärende i stan efter jobbet, men jag skyndade mig hem för att hinna se matchen Granlo-Storvreta. Eftersom det är lite väl långt till Sundsvall så fick jag nöja mig med att hosta upp 69:- för att följa matchen via webbsändningen.
Det var bäddat för innebandyfest i Sundsvall, fullt med folk på läktarna och förväntan inför Granlos första match någonsin i SSL och högsta serien.
Och vilken fest det blev.
För Granlo, och deras supporters.
 
Vi stod där med brallorna nere under stor del av matchen, hyfsade till siffrorna på slutet men det var inte särskilt kul att se detta med Storvretaögon. Så det känns som att nu har Binge, Pucken och spelarna en hel del att prata om. Sedan lägger vi det här bakom oss och tar nya tag i matchen mot TT på söndag.
 
Webbsändningen då, hur var den?
Kommentatorn och experten berättade att det här var första gången för dom, och det hade dom ju inte behövt berätta. Ibland trodde man nästan att dom menade att det var första gången dom såg innebandy, men så illa var det väl inte. 
Stundtals kändes det som att tom jag hade kunnat sitta som expert, då förstår ni. 
 
Men jag ska inte gnälla mer över det, det var kanon att vi kunde se matchen trots allt.
 
* * *
 
När jag ändå håller på och gnäller kan jag väl ta i lite mer.
Jag har ont i foten och i ena knät. Nu vet ni.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Håkke

Godmogon Mona!

Så lätt vi kom ner på jorden igen.
Nu har vi mött de 2 bästa lagen i ligan.
Skönt!

Nu knyter vi dojjorna och ser framåt.

2012-09-24 @ 08:49:55
Postat av: Mona

Det går snabbt i innebandy :)
Jag tror ju att det kommer att gå bra för er i år.

Vi hade en behaglig, men tråkig match mot TT.

2012-09-24 @ 09:05:27
URL: http://flerbitaravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0