Fest i Fyrishov

Jag har varit på fest nu i kväll.
 
Vi var totalt 2.631 personer på festen, eller snarare på läktaren i Fyrishov.
Jag har sett Storvreta besegra Granlo, enklare än vad jag trodde det skulle gå.
Eller enklare är kanske fel ord, för det var inte så att Granlo var dåliga utan det var Storvreta som var så mycket bättre.
Som vi sa på läktaren, förr var det spännande att gå på innebandy men just nu är Storvreta inne i ett sånt flyt så spänningen finns inte riktigt där. Men det är härligt att se det självförtroende killarna utstrålar nu, det bådar gott för vårens matcher.
 
* * *
 
En arbetsdag kvar på den här veckan, en dag kvar vid köksbordet.
Det har varit så skönt att kunna sitta hemma och jobba på distans så här, även om jag saknar mina kollegor riktigt ordentligt nu. Skönt att slippa tågen och alla förseningar och skönt att slippa rulla ur sängen kl 5 på morgonen.
 
* * *
Ni kommer väl ihåg att kolla uppsalanyheter.se?
 
* * *
 
I morgon kommer stora prinsessan och sover över hos farmor och farfar.
Det ska bli så mysigt att få ha henne för oss själva.
 
 

Kommentarer
Postat av: Håkke

Man får buga och tacka för lektionen...*ler*

Slå världens bästa innebandylag 2ggr på raken,vore ju engång för mycket.
Sundsvallsgossarna fick åka hem och kamma luggarna och sikta in sig mot AIK'arna kommande helg.

2013-01-04 @ 11:18:53
Postat av: Mona

Sundsvallsgossarna gjorde ett gott arbete igår, dom ville ju vara med och spela om poängen.
Jag tror (och hoppas) att AIK kommer att få lida för det här :)

2013-01-04 @ 11:58:02
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0