Ge mig lite förslag

 
 
Vart tog den här första semesterveckan vägen?
Den har bara rusat iväg, men samtidigt känns det som att det är en evighet sedan jag var på jobbet.
 
Just det, jag fyllde ju år sista veckan jag jobbade.
Den bästa presenten jag fick var att E kom hem från Australien.
Även om det bara är för några veckor så är det underbart att ha nästan hela familjen samlad i samma land ett tag.
 
Och på tal om hela familjen samlad, i lördags var vi 21 vuxna och 9 barn här hemma hos oss och firade födelsedagar. Vi hade samma tur som tidigare år med strålande sol så vi kunde hålla till utomhus, tack och lov.
Så otroligt mysigt att få ha familj och släkt samlade, även om vi saknade några stycken som inte kunde komma. Mycket kärlek samlat på en plats!
 
Första semesterveckan har alltså fyllts med barn och barnbarn, huset fullt.
 
Nästa lördag då ni, då ska M och jag gå på Robbie Williams på Ullevi i Göteborg.
M har vänligheten att bjuda med mamma på den extrabiljetten hon har till konserten, och mamma tackar så klart och tar emot. Det ska bli riktigt kul!
Robbie vet antagligen inte om det, men han var ju M's första stora kärlek.
Jag har ju inte direkt någon sådan relation till honom, men jag gillar hans musik och han ska ju ha riktigt bra shower. Det blir en kul kväll för M och mig, kul att göra något tillsammans.
 
* * *
 
Visst är det underbart med solen, man blir som en ny människa i det här vädret.
 
* * *
 
Jag skulle behöva lite semestertips, vart ska vi åka i vår?
Vi tänker åka till Australien och på hemresan tänker vi stanna någonstans. T ex i Thailand men det kan lika gärna vara på något annat ställe,
Förslag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0