Hur snabbt går en semester?

Det är ju helt omöjligt att sova!
Förra veckan skyllde jag på både fullmånen och värmen, men nu får jag väl skylla bara på värmen antar jag.
 
Nu är jag inne på min sista semestervecka, otroligt så fort tiden har gått.
Fyra veckor känns som en evighet när man har dom framför sig, men jisses så fort dom rusar förbi. Det känns lite konstigt att det redan är dags att börja jobba igen nästa vecka.
 
Vad har jag gjort då?
Jag har tillbringat mycket tid med barn och barnbarnen, det är jag glad för.
Och E var hemma drygt tre veckor, riktigt jobbigt att släppa iväg henne till Australien igen och inte veta riktigt när vi får träffa henne igen. Vi planerar ett besök dit till våren, men man vet ju aldrig vad som händer.
Jag har varit i Göteborg, varit på konsert med M och tittat på Robbie Williams och vunnit en massa godis på Liseberg.
 
 
                
Blivit överraskad i Skåne, vi blev många fler än jag visste om.
När vi kom fram till stugan så kom D och hans familj framsmygande, det hade alla lyckats hålla hemligt för oss. Härligt att få mysa med småtjejerna.
 
        
 
Det blev fullt i huset med 7 vuxna, två barn och en hund.
Gissar att pappa och mamma tyckte att det var ganska så skönt när vi alla åkt hem.
Dom fick två dygns vila innan nästa lass med gäster checkade in idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0