Glädje, obetänksamhet och ren dumhet

En härlig låt att börja dagen med....


Rigo & The Topaz Sound & Red Fox - I Got U

Nu har vi plockat ner belysningen runt huset.
Jag tycker att det är skittråkigt, huset kommer ju att vara alldeles mörkt när vi kommer hem
från jobbet på dagarna nu. Jag vill ju att det ska lysa välkomnande när vi kommer.

Pyrets mamma och pappa kommer och äter middag här idag.
Mysigt att se hur magen växer och växer.
Vi har tagit hem bebiskorgen så dom får titta på den och bestämma om dom vill använda
den eller inte. Det är ju inte alltid kul att bli pådyvlad en massa saker som andra har använt.
Alla våra barn har ju legat i korgen och även tre kusiner så det vore ju lite kul om den kunde
fortsätta att användas, men vi får se vad dom tycker om den.

Jag förstår inte hur man tänker här.
För mig är det självklart att ser man människor i rånarluvor så larmar man polisen, jag
skulle inte tänka tanken att det kanske är en filminspelning eller något sånt.
Lika illa är det ju med skoleleverna i Ödeshög där det hade kunnat sluta riktigt illa, det var
nära att bli skottlossning den gången.
Att skolungdomarna inte tänkte så långt kan man kanske ha förståelse för, men fanns
det inga vuxna med? Dom borde väl ha så mycket hjärna att dom förstår vad som kan hända.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nu har jag suttit här och retat upp mig igen genom att läsa artikeln om People.
Vilken moral har Patric Vallgårda?

Tyvärr så finns det ju inte så många alternativ för ungdomarna i Uppsala, men annars så
vore jag ju glad om det kunde bli någon sorts bojkott av People.
Han lurar helt utan betänkligheter andra ungdomar på deras lön för att han själv ska
kunna sitta där och glassa bland sprit och unga flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0